Selecteer een pagina

De Hand

van Heijmans

Van ad-hoc commercieel verhaal

naar gedeelde signatuur

De Hand van Heijmans is een commerciële gereedschapskist. Een bedrijfspresentatie in drie gedaanten: website, PowerPoint en video. Het helpt commerciële medewerkers met een uniform en onderscheidend verhaal. En bespaart tijd bij het maken van een goede presentatie.

Onze opdrachtgever:
Heijmans

Onze bijdrage:
Strategie, content, redactie

Ons resultaat:
Een uniforme commerciële signatuur

Projecten centraal

De Hand van Heijmans bestaat uit 24 projecten. Sprekende voorbeelden van de onderscheidende manier van denken en (samen)werken. Geen droomverhalen maar bewezen resultaten.

Eén verhaal, drie vormen

Het uniforme verhaal is verwerkt in een website, video en PowerPoint-presentatie. Een online beeldbank bevat een brede selectie aan voorgeproduceerde slides. Medewerkers vertellen het juiste, eenduidige verhaal via diverse middelen.

Visueel bewijs

Ieder project staat symbool voor een specifieke claim. Een compacte tekst met bijzondere video of fotografie versterken ieder statement. Als bewijslast voor Heijmans’ denk- en werkwijze.

Ontwikkeld om te groeien

Dankzij de modulaire opbouw is de Hand van Heijmans eenvoudig te actualiseren of uit te breiden. In een centrale beeldbank worden regelmatig nieuwe slides voor presentaties gedeeld.

De website toont 24  kenmerkende projecten van Heijmans. Ieder project is bewijslast voor een specifiek statement dat zowel tekstueel als visueel wordt toegelicht.

Slimme shuffle

De Hand van Heijmans maakt slim gebruik van bestaande content. Door deze te herschikken en op te frissen wordt een een nieuw verhaal vertaald. Verpakt in een eigen, herkenbare vormgeving.

Bekijk de website:
Handvanheijmans.nl

Check de video:
Op YouTube

Samen met:
Fabrique, Rens Wegerif

Deel dit verhaal

Meer weten over onze aanpak?
Bel of mail Gijs van den Broek

Volgende verhaal

Heleen’s helpende hand

CCO Heijmans blikt terug op De Hand van Heijmans