Selecteer een pagina

Nationaal

Militair Museum

Voor evenementen

van een ander kaliber

Het Nationaal Militair Museum trok inmiddels meer dan 1 miljoen bezoekers. Toch bleef de potentie als zakelijke evenementenlocatie onderbenut. De ambitie: een verdubbeling van het aantal events. Een duidelijke positionering met inspirerende website dragen bij aan het waarmaken van deze ambitie.

Onze opdrachtgever:
Vermaat/Heijmans

Onze bijdrage:
Strategie, content, redactie

Ons resultaat:
Volwaardige website in twee maanden

Heijmans.nl responsive devices

Neem stelling

Een museum positioneren als evenementenlocatie begint met een duidelijke propositie. Belangrijkste pijlers: locaties in en om het museum, type events, en altijd met de collectie als decor. Het NMM: voor evenementen van een ander kaliber.

Familie van het NMM

Het NMM heeft een robuuste huisstijl. Het logo combineert de stoerheid van defensie met de vriendelijkheid van het museum. Ons advies was duidelijk: in deze lijn doortrekken.

NMM Zakelijk - Locaties

De website is opgebouwd rond 6 locaties en 6 evenementen.

NMM Zakelijk - Festival

Van bedrijfsfeest tot foodfestival, het NMM kan het aan.

Online conversiemachine

Pakkend beeldmateriaal en korte teksten zorgen dat de bezoeker geïnspireerd raakt. In één oogopslag is duidelijk dat het NMM een unieke locatie is voor events. Deze inspiratie zet aan tot het downloaden van de brochure en het zoeken van contact.

6 locaties, 6 evenementen

Het NMM heeft meer dan twintig verschillende locaties in en om het museum beschikbaar voor talloze soorten evenementen. Door te focussen op de zes belangrijkste locaties en evenementen houdt de bezoeker overzicht.

Webredactie

De Redactiegasten blijven de komende periode verantwoordelijk voor de webredactie. We houden de website actueel, voegen nieuwe creatieve content toe en starten met een AdWords campagne. Tegelijk beginnen we met de eerste doorontwikkeling (reviews en taalswitch). Zo zorgen we voor blijvende beweging.

Bekijk:
NMMzakelijk.nl

Samen met:
Fabrique
GW&W

Deel dit verhaal

Meer weten over onze aanpak?
Bel of mail Sander Willems

Volgende verhaal

Twee mannen, één doel

Het verhaal achter de Redactiegasten