Selecteer een pagina

Kick-start

Sustainder

Van start-up naar

multinational binnen 1 jaar

Sustainder is een nieuw, innovatief Nederlands merk dat smart lighting en smart city oplossingen levert aan klanten in binnen- en buitenland. Een duidelijke positionering en slimme online strategie geven het bedrijf razendsnel ‘smoel’ en naamsbekendheid.

Onze opdrachtgever:
Sustainder

Onze bijdrage:
Strategie, content, redactie, social

Ons resultaat:
Online ‘smoel’ binnen 1 jaar

Het begint met licht

Een nieuwe pay-off vangt de visie van Sustainder: het begint met licht. De slimme armaturen vormen immers de zintuigen, de oren en ogen van de smart city van morgen. Deze visie komt terug in alle uitingen. Een manifest met 6 principes borgt de eigen cultuur.

Standaard digitaal

Vanaf dag 1 is de communicatie ‘default digital’. Met een website vol verhalen en een actieve verspreiding via social media en nieuwsbrief. Sustainder neemt bezoekers en volgers mee op haar reis van start-up naar multinational.

De meertalige homepage toont de laatste verhalen.

Er zijn diverse verhaalformats zoals tips & tricks, reportages en interviews.

Eén verhalenplatform

De meertalige website is binnen twee maanden ontwikkeld en gebouwd. Daarbij is direct rekening gehouden met latere doorontwikkelingen. Het ontwerp is modern en ‘clean’. Een podium voor de verhalen, producten, diensten en projecten.

Opzetten online redactie

Samen met Sustainder worden de belangrijkste activiteiten gepland en verwerkt in een centrale contentplanning. Zowel online als offline en voor alle landen.

“Hi, we’re Sustainder! Introducing our family: Anne and Alexia.”

Volledige branding

Naast de website zijn er tal van aanvullende middelen ontwikkeld. Zoals brochures, productbladen, zigzag folder en een corporate presentatie. Stuk voor stuk duidelijk familie van elkaar. Zowel inhoudelijk als grafisch.

Deel dit verhaal

Meer weten over onze aanpak?
Bel of mail Sander Willems

Volgende verhaal

Opening Timmerhuis

Ontdek het Timmerhuis van -3 tot +59 meter